I'm busy and I know it.

Hai assalamualaikum semua! :) It has been a long time since I no update this bloooog. Yah, sangat busy dengan itu ini sana sini dan still sampai sekarang tapi dah rindu sangat lah blog ni. So dikesempatan ini mari kita bercerita!! Ekhem ekhem bismillah..


17 haribulan 3 haritu sekolah kitorang dijemput untuk join pertandingan Bintang Nasyid Mukmin dekat AEON AU2 Setiawangsa. Alhamdulillah, kitorang berjaya dapat tempat ke-4. Bersyukur sangat-sangat sebab team lain semua pun hebat-hebat belaka! Sumpah tak tipu and dapat jumpa Qhaud AF7, magaaad so cute. Silalah tonton gambar. Hihihihi. 


Penat tau life gua. Even cuti sekolah seminggu haritu pun tak cuti langsung! Disebabkan no rest at all dan tak dapat keluar dengan kawan-kawan.. we went to Twin Towers Live 2012 to meet Girls Generation!! Omagod omagod. Hahahahaaa. 


Lagi, cerita kita belum tamat. Sila jangan bosan. Untuk pertama kali dalam hidup aku pergi lawatan ke rumah orang-orang tua dekat Puchong. Alhamdulillah dapat buat kerja amal sikit-sikit. Lawatan ni under Pembimbing Rakan Sebaya. Pergi sana aku dapat banyak pengajaran dan membuatkan aku rindu dekat nenek dan arwah atok mak aku. Ramai yang kena buang oleh anak diorang sendiri dan banyak lagi kes. Ya Allah... 



Lepasni ada macam-macam lagi. Bulan April pack gila dengan macam-macam aktiviti. Ada tiga lagi misi after this, kawad netball nasyid semua dalam satu bulan. Banyakkan? Macam nilah last year, semua benda rasa nak masuk. Hohoho. Tak sabar nak habis semua benda ~.~ 


dan aku tak akan putus asa. Korang cakap la apa yang korang nak janji kitorang tak kacau life korang sudah. Kau jaga team kau, aku jaga team aku. Tak salah kalau kitorang nak mencuba kan? Come on, bertimbang rasa sikit. Tak ada siapa handle tapi atleast kitorang berusaha sendiri. Jaga mulut sikit wak. Kerana mulut, badan binasa. 


So for the next Monday, eden ada pertandingan kawad kaki peringkat zon. Doakan kami dapat tempat lagi tahun ni. Insya-Allah aku akan buat yang terbaik. Wish us luck n__n Get ready untuk membakar muka~~ Eh? Hahaha hope not.


Till we meet again. Goodbye, xx.

No comments:

Post a Comment