Rare.

Salam hampir 2 bulan tak update. Sesungguhnya aku ada banyak benda nak kongsi tapi cerita tu semua dah basi, so I've decided not to. Tapi mungkin satu hari nanti aku akan share juga, who knows. 

Apa yang rare?

Perasaan aku sekarang, rare. 

Jujurnya aku cakap, aku dah lama tak rasa macam ni. Lama yang teramat sangat. Lama yang sampai aku ingatkan perasaan tu tak akan datang balik. Perasaan macam mana, aku sendiri pun tak boleh nak explain. Yang pasti, aku dapat rasa semula. Kembali bernyawa. My heart is finally fixed. Bila sakit tu, sakit yang paling dalam sampai kau rasa sesak nak bernafas. Your heart is beating so fast. Dan bila kau ketawa, ketawa tu yang paling ikhlas dalam dunia. Walaupun bunyi ketawa tu macam aku ada halqum kat tekak tetibe :')) 

Yes, I'm happy. Thank you love. 

No comments:

Post a Comment