Termenung.

It is 2:39 AM, dan aku ada kelas pagi pukul 8:30 AM sekejap lagi. Barai.

Tengah khusyuk buat mind map untuk subjek IBM 536 sambil whatsapp yang tersayang dan telinga dicucukkan earphone macam biasa. ((plays flashlight by the Bellas from Pitch Perfect 2)) and I miss my girls. My spice girls. Teringat pergi tengok wayang conquer one row kitorang sahaja. I miss.

Yes, I've quit. Aku dah berhenti dari join comittee IBUC. Tak tipu, ada masanya yang aku rindu semua tu. Rindu yang teramat sangat. Rindu nak bergaul dengan teammates. Rindu nak busy buat event. Rindu bonding time. Rindu yang tak terubat.

*buat-buat busy sebab tak nak rasa lonely*

How sad bila sekarang kalau terserempak pun tak semesra dulu. Kenangan tu macam makin lama makin pudar. Dan akan semakin pudar bila habisnya sem ni sebab teammates aku majority semua senior. Tinggal lah aku merindu sorang sorang kat KBM ni nak menahan setahun lagi.

And how funny that- jap macam mana nak cakap ni. Haha. Okay, to be honest masa aku nak quit last month, dalam hati ni sebenarnya aku rasa aku still nak menyibuk busy body juga nak tahu apa apa perkembangan. Paling tak pun, aku nak acah acah turunkan ilmu yang aku ada. Jujur sekarang after dah dapat rest from doing all ze stuff, aku baru rasa penat. Like, okay "I am done". I dont want to give a damn about this anymoreeee. Muahahahah. And it feels so good bebeh.

Being part of the team was an unforgetable memories.

Baru dan lama. Semua aku sayang.

No comments:

Post a Comment