Updates.

After almost two weeks of Ramadhan, I've finally get to iftar with my beloved familyyyy weehoo! Mom is so happy anak-anak dia semua balik minggu ni so she's decided to cook very special dishes! Plus, I get to eat my very own favorite food on earth (especially during Ramadhan, must had them, if not, my life is not cemplete) haha over. Puasa sebab nak makan ke Ika oiii. Eleh but to be honest, semua orang mesti ada something yang korang tak sabar tunggu Ramadhan sebab nak makan benda tu kan kan :p

Mine is SAMOSA. Yes, big fat samosa. I lurveeeeee.

People said, masa yang paling lama dalam dunia ialah few minutes before berbuka but last Friday, for me, it was not. Bila the whole family dah get ready for berbuka, and in my case, family I makan duduk kat bawah where kita bentang tikar and everyone has to duduk bersila. At that moment, I want time to freeze. Seriously. I was so happy I'm about to cry actually masa tu. Happy sebab only God knows what my family have been through but we are still together. 

Moreover, since everyone is away to school and all, jarang nak dapat kumpul macam ni. I am happy that we are all here dikurniakan kesihatan dan kesejahteraan. Aku doa semoga Allah panjangkan usia kami semua. Waktu paling mujarab untuk berdoa is sebelum berbuka puasa kan :'))

And yesssssssss, ibu terus suruh pergi cari baju raya supaya tenang hati nak jawab exam. KAHKAHKAH. Ok so now baju raya dah ada, tinggal nak jawab periksa je oii.

Back in Melaka on Sunday and I'm all alone in this house. Yay or nay? 

Ok bye nak siap siap pergi berbuka dengan cik abang sayang.

No comments:

Post a Comment