A thought.

It's just me, thinking of changes.

Aku dapat idea nama 'akusizuka' ni masa tahun 2008. Masa tu aku baru tingkatan dua dan 'akusizuka' dicipta untuk urlname blog ni. Disini mana ia bermula. After that, aku buat account instagram tahun 2009 guna nama 'akusizuka' juga as username. Next, aku buat account twitter dan skype tahun 2010 dan sekali lagi aku guna nama 'akusizuka'. Tak pernah tukar.

Tak plan pun nak guna nama yang sama, tapi dah jadi macam terbiasa. Log in - akusizuka. Masa tu tak ramai kawan sekolah yang main internet. Ada dalam less than 10 je kot. Not long after that, kawan-kawan semakin ramai ada account sendiri and they've found out about me (akusizuka). Ada yang panggil aku sizuka pun in real life. Aku jadi pelik, dan segan. Hahaha.

Baru-baru ni aku terfikir nak tukar username aku. Bukan untuk larikan diri dari orang or anything, I just---entah. Somehow aku rasa nama akusizuka ni macam budak-budak sangat. Hahaha bajet matang please dah 21. Tapi, sayang. Semua orang pun dah familiar dengan nama ni. I don't know, should I? Or should I not? Kalau nak tukar pun, nak tukar apa? Perhaps sitizulaikhasuhaime95?

Benda yang paling tak penting dalam hidup pun boleh jadi masalah hahahaha aduhai Ika.

No comments:

Post a Comment