Semester 4!

Short update:

Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Omg, can't believe that I'm half way done with my degree. Ni kira dah masuk second half la. Berbaki 2 sem lagi. Tak sampai setahun nak habis belajar kat Melaka. Wuuuu.

Hari Sabtu lepas gerak balik Melaka dengan ibu ayah. Awal, pagi dah gerak from KL. Sadly, this semester tak dapat kolej. For the first time after a year in a half, aku kena cari new place untuk tinggal. After discussing with my girls, kitorang decide nak duduk Apartment Yayasan Melaka aka AYAM. Dekat je dengan kampus. Keluar gate je dah sampai, haa gitu. Betul weh aku tak tipu. Kalau nak balik dari kelas pun tak sempat nak berpeluh dah sampai.

It was weird at first. Biasalah kan. Malam pertama tidur kat situ memang tak lena bro. Tak boleh kira berapa kali aku terjaga sebab banyak sangat. Tak selesa. Nak nangis pun ada. Lagi-lagi bila dah tak serumah dengan housemates lama aku semua. Housemates baru pun tak kenal lagi sebab kitorang stay dalam bilik je the whole time. Literally. Sem ni aku sebilik dengan Farah. Housemate lama aku juga so ok jelah. First time tak sebilik dengan Nisa. Serumah pun tidak. Pelik weyyyy. But alhamdulillah so far baru 6 hari duduk kat AYAM, it was alright. Still weird but its alright. It will be alright. Hopefully.

Malam Ahad before start class baru kitorang dapat tahu yang banyak kelas kat KBM tengah renovate, so banyak class cancel. Mereput jelah dalam bilik. Boringgggggggg. Minggu ni sangat boring. That's why hari Khamis aku dah chow balik KL. Hahaha! Semangat belum ada. Kemalasan tu membuak-buak sekarang. Tapi aku tak nak fikir semua tu. Sekarang aku nak lepak kat rumah puas-puas. Ahad nanti baru fikir balik ok.

Dah. Tu je.

No comments:

Post a Comment